Header-e-mail

De evolutie van bedrijfscommunicatie
Zolang als er al bedrijven bestaan, vindt er communicatie plaats tussen medewerkers van bedrijven, leveranciers en klanten. Lang geleden bestond er alleen directe communicatie en moesten twee personen elkaar ontmoeten om te kunnen communiceren. De digitalisering heeft de manier waarop bedrijven communiceren volledig veranderd. E-mail speelt hierin een bepalende rol.

Welke impact heeft e-mail op uw bedrijf?
Vandaag de dag is e-mail zo ingeburgerd dat het heel normaal is dat uw werknemers 20-50 e-mails per dag ontvangen. In principe zijn dit dus 20-50 stukken informatie, die ergens opgeslagen moeten worden en dat is waar het mis gaat. In de praktijk zien we werknemers bijvoorbeeld mappen aanmaken in Outlook, maar dat maakt het delen van die informatie met collega’s lastig. Andere werknemers laten alle e-mails in de inbox staan. Weer andere werknemers gooien gewoon alle behandelde e-mails weg. Het is tijd voor een oplossing, en die is er.

De volgende stap: E-mail management
Content Central e-mail management stelt uw werknemers in staat om e-mails gestructureerd op te slaan. Een e-mail is namelijk geen op zichzelf staand stukje informatie, het is vaak de communicatie die onderdeel is van een bepaald project of een conversatie die uw werknemer heeft met een klant. De e-mail dient dus ook opgeslagen te worden samen met alle andere documentatie binnen een bepaald project of onder een bepaalde klant. E-mail management van Content Central biedt u die optie. Uw werknemers kunnen rechtstreeks vanuit Outlook e-mails opslaan onder het juiste project of onder de juiste klant. Zo loopt de Exchange Server niet vol en kan de informatie in e-mails eenvoudig gedeeld worden tussen medewerkers. Eigenlijk heel simpel.